Destruktiv blues.


och så har även den här dagen snart gått i mål. sitter hemma & har druckit en kopp the & smockat i mig 3 hembakta bullar från mi madre. ruskigt gött! jag har även idag gått 2 kilometers promenaden. jag avlider ju av att bara vara hemma hela dagarna!! jag kan ju inte ens göra nånting hemma.. diska kan jag göra.. men tillexempel dammsuga.. kan jag ju inte göra. inte gå runt & plocka för tunga saker, heller inte använda armarna i full rörelse.. jag har ju tillochmed börjat fått ont i kroppen för att jag är hemma för mycket & gör alldeles för lite, haha! ont i ryggen & skuldrorna för att jag ligger för mycket på rygg! ont i armbågar & knän för att jag sitter för mycket vid datorn och/eller film på dvd. bahh, haha jag måååste få klaga lite! fast det är självförvållat...... jag längtar tillbaka till jobbet & träningen... och bahh! snart snart snaaart!! böh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0