Gröten i högsta hugg.

jag gick till jobbet, och det kändes tungt. tänkte för mig själv hur tusan ska ja palla detta?? sen visa det sig att jag kom 30 minuter för tidigt, och gick hem lagom då mitt pass började. bah! fuck, gillar inte, vill int vara sjuk & sjukskriven!! jag tror jag går i taket! men som yvonne sa, det kanske är kroppens sätt att säga ifrån, allt med operationen, ingen motion, mindre bra mat.. allt är ju upp och ner för mig just nu. och att börja jobba tungt efter en stor operation ovh bla bla och hans moster. så jag hoppas kroppen njuter nu, och att jag repar mig fort! är hungrig hela tiden,  mennär ja öppnar mat garderoben el kylskåpet tappar ja hungern. och mitt te hemma är slut.. de enda jag får i mig just nu är gröt. har quinoa & havre blandning, och ett halv äpple i. åpplet lägger ja i före micron så den mosar till sig o blir ett med gröten.. sen massa kanel. men måste ta mig till affärn och köpa nytt citron te, och ingefära.. och nå mjuka bröd.. hårt gör bare ont att svälja ner.. och någon mat orkar jag inte laga.. jobbigt m disk också pga av open. allt tar så lång tid för mig, pga open. life is wonderful!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0