Jag älskar.


lördag, tänkte ta det super lugnt idag, så lite som möjligt. det har vart så mycket rörelser för mina nya vänner och vill såklart inte riskera något! idag ligger jag hemma & jäser med andra ord! vi åt givetvis inte upp allt gott igår så jag tar på mig uppdraget att tjocka på mig ännu mer idag/kväll! får iallafall inte dricka alkohol, vill inte heller för den delen. haha alltså jag älskar mitt liv!!! precis som det är nu, jag behöver inte förklara för något för någon! jag är får göra precis vad jag vill hur jag & när jag vill! jag är en fågel som flyger fritt numer! och det känns så himla skönt.. så skönt! jag flyger söder ut nu under de kommande månaderna och kommer tillbaka till våren! ;) halloween är en ursäkt nu för tiden, för typ alla tjejer. att kunna få gå ut i näst in till underkläder. det är okej att klä sig som en mer eller mindre slampa. ett sökande efter bekräftelse. och lekandet med fantasin att leka/retas m killar. och titta ner på andra tjejer som är mer eller mindre snygga/slampiga? haha, jag älskar halloween, det är riktigt kul att få klä ut sig precis hur man vill. man får, det finns inga regler som ger en dåligt rykte efter helgen. och det blir roliga minnen & bilder... så rock on duuudes, rocka för mig ikväll också! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0