Mind if I hang out?


det är inte ofta jag dricker, men nu har det blivit 2 helger i rad! vad hände liksom? hade en ev planerad trip till stockholm igår med övernattning men så vart inte fallet. jag & marielle och janna gick upp till kina och skulle äta igår kväll, gjorde vi det? nej, det vart öl häng istället. jag & marre hamna på hemlig destination med 2 hemliga själar för lite groggar & biljard spel... långt in på lördags natten ramla jag hem genom min dörr, passade på att ta en prom m hundarna också.. tydligen? och min systers pizza i kylen är också borta när jag vaknade idag? hokuspokus.

mikaela lura med mig till köping idag, jag trodde jag mådde bättre än vad jag gjorde. så hela vistelsen mådde jag piss! och såg ut som nånting katten hade släpat hem.. hur som helst så kunde jag inte hålla mig från att köpa ett par jätte fina glögg muggar.. mikan köpte sig ett gäng hon med.. la mig i soffan när jag väl kom hem och har sovit bort i princip hela dagen. skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0