Minnen bygger bo.

ställde klockan på 7,30 idag - jag har verkligen blivit en sömntuta & latmask nu handikappad som jag har varit!! men gik inte upp förrän 8 snoret..  gick ner till grannen på en morgon kaffe & sedan gick jag upp till mig och fixade lite. runt halv tio åkte jag marielle & jack till köping. jacken skulle tatuera sig, och jag & marielle gick runt i köping och strosade.. tog en frukost fika bl.a. as mysigt och mumsigt!

fyfaaaasen vad jag saknar att träna alltså! jag vill verkligen till spåret & till gymmet och svettas tuungt!;-) bah, måste hålla mig ifrån gymmet ca en hel jäkla månad till! 4 veckor! men jag tänkte att jag faktiskt skulle dit lite tidigare.. jag borde ju kunna gå på löpbandet lite grann.. och köra lite ben kanske.. lite lätt sådär.... eller?!  ska fråga calle, (the kirurg ffs) om möjligtvis det skulle gå för sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0