pesten.



åh jag har ont i hela kroppen. jag har ont i ryggen för att jag enbart kan ligga på rygg, och ont i knän & armbågar för att ja sitter för mycket, jag har ont i leder & i huden, känner mig allmänt svag i hela kroppen, halva näsan rinner & den andra är täppt, blir andfådd för minsta lilla, vilket resulterar i reta i halsen i sin tur gör att jag vill hosta, och då får jag ont i halsen. hostar gör jag till jag känner mig alldles varm & svettig, & i ena sekunden fryser jag, var hemma 2½ v för open, hinner jobba 2 dagar & umgås m vänner 1 dag, sen blir jag as sjuk, och blir hemma gående igen. med ännu mer trötthet. sover dåligt gör jag på nätterna också, ååh... jag gnäller för att jag kan & vill och där med basta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0