Swedish apples.

mmm rumpor rumpor rumpor!!


jag var så lycklig när jag kom till jobbet imorse, kände hur jag lös med glädje haha! så jäkla kul att vara tillbaka! men klockan tre på eftermiddagen gäspade jag, fy bövelen så trött man kan vara!! och jag måste säga att jag tyckte det kändes bra att arbeta också, kände att jag inte kunde arbeta på "som vanligt" jag brukar köra mitt race, och jobba på fort.. men de gick "normalt sakta" om jag säger så haha! kände mig ite seg men.. ja som i "vanlig" takt som de flesta kände jag mig ändå som..  ahhh flum skriver lite nu känner jag.. bah! sitter på tal om ingenting.. i min soffa och försöker lära mig att tycka om ett svenskt äpple. det finner mig inte i smaken alls.. svenska äpplen? det måste ju vara något fel på dom.. de ser ju inte äns goda ut.. inte änd goda med kanel på! ja.. jag ska tycka om dom. övning ger färdighet säger man väl? öva på smaken .. på ett ungefär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0