torsken på kaffe funnen!


jag har kommit in i en väldigt ful & konstig frukost-vana! det började efter op:en... eftersom jag inte kunde ta armarna uppåt, nådde jag inte min micro som står väldigt högt upp. vilket resultera i mkt davon-gröt & kvarg-yoghurts frukostar.. men av någon anledning tappa jag sedan hungern & orken... eller något(?) så nu har jag så gott som tappat frukosten! de flesta dagar numer ser ut som så; 5 koppar kaffe, 1 st hårdmacka. vad hände?! jag som alltid älskat mina frukost stunder.. dagens frukost har bestått av 3 koppar kaffe.. nu ska jag snart hugga in i 2 st surdeg & quinoa knäckemackor m kvarg & örtsalt.. + en till kopp kaffe! kaffe torsk? -helt klart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0