uääk.


ligger hemma i soffan m mjukiskläder & täcket. åhå, va dåligt jag mår! jag har ont i halsen, snuva && tjock hosta. har tagit en alvedon & en mandarin för hopp om att piggna till. har druckit x-antal koppar m varmt vatten för att få igång halsen & rösten. hundarna hör inte vad jag vill när jag ropar på dom..

jag brukar inte längta efter något som man int kan påverka. exempelvis "kasta smuts på vintern och tänka va lång den är och blabla att man bara vill ha sommaren här nu!" brukar försöka njuta av stunden och göra saker till det bra. men idag, åhhhh vad jag längtar till sommaren nu!! köpa nya kläder.. bikinis.. bad & soldagar m picknick.. spåret vid resmatt, eller spontana vinkvällar ute i värmen på balkongen i bara ben, mycket hud...., utan - dubbla strumpor & raggsockor, vinterjacka & stickade tröjor..  bjäbbbjäbb. ååååter till verkligheten.. bah! -jag ska göra en frukt smoothie m kvarg till lunch idag. känner att ja behöver så mycket vitaminer, mineraler & antioxidanter som möjligligt just nu för att dels palla trycket för jobb ikväll. men först; en vilning i soffan m varmt täcke, tunga ögon & malou efter 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0