Caught you!





cred till anders, mia, andreas jane.. älskar att höra/prata/se om sånna här människors liv. allt som har med saken att göra, så dom kämpar i body & fitness tävlingar. och alla skönhets operationer.. att man kan ändra på saker o ting på sin kropp. jag älskar. jag har svårt att argumentera ämnen med folk för jag har inte så starka åsikter.. -förutom plastik operationer, muskler & tatueringar & piercingar. och jag blir så arg när någon säger att man inte ska operera sig/ botoxa sig/ tatuera sig osv.. "du behöver inte opa dig du är fin ändå, du behöver inte större läppar/bröst/rumpa" osv.. haha vafan! det finns ju tillgänglighet till att förändra så varför inte ta möjligheten? tycker dom som säger att man ska avstå är riktiga grott människor! vi är inte i medeltiden längre! utseendet blir viktigare & viktigare. ungefär samma princip sak som dom som "hatar" datorerna....
hääär är klippet som sändes i tisdags.. Svenskars hemliga liv





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0