söndag


igår kväll tillbringa jag halva kvällen med goooa vänner! vart inte som jag hade planerat min lördags kväll - det vart bättre! anna, elin, johanna, elina och ola & niklas bjöd mig & mikaela på fint sällskap & för jäkla god pizza.. frossade lite godis både i bilen & i deras rök pauser. hehee.. as trevligt verkligen!

sov länge idag.. tror jag vaknade halv nio ..  typ socker bakis! ha! ska städa undan så mycket jag klarar av här hemma nu.. sen är jag sugen på att baka ett protein bröd.. men behöver ha vetegluten till de här receptet, vilket jag inte har hemma.. hmmm, vet inte riktigt hur, jag löser det än!







i torsdags var jag i västerås, jag och denice tog tåget och ingla mötte upp oss på station, vi tog oss till en sushi bar & köpte med oss två tallrikar och tog oss hem till ingla och mumsa i oss de. så jävla gott! sen åkte vi till erikslund & ikea.. jag höll i plånkan! hitta en fräsh jacka på h&m och ett par as fräska klackar på scorett, och var såå nära att köpa dom. men tog mig sunda förnuft till fånga. ska försöka detoxa mig på shopping fram till våren! haha, sååå länge vet jag att jag inte kommer hålla mig från att köpa ett endaste plagg men ska verkligen försöka påminna mig själv att hålla hårt på det ändå! var på lite konstigt humör, lite pilimarisk & busig.. barnslig & fjantig.. skrattig! haha, mmm det var kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0