! wanna be the guy.

haha huur cool gubbe??

har precis kommit hem efter en frukost kaffe hos grannen. hon pyste iväg till gymmet nu, och jag skulle ju ha följt med.. egentligen. well det ska bli as kul att få träna igen sen. nu ska jag äta lite frulle... tänkte jag skulle koka gröt först, eftersom det var sjuukt länge sen jag åt de.. men orka inte göra på spisen. tycker det blir godare i micro dessutom så då fick de va.. vart istället -

mini keso
lätt kvarg,
psylliumfrön
solrosfrön
pumpakärnor
krossade linfrön
pauluns superflingor dinkel
+ en ½ kork appear fun light.

..ska ta mig ut på en promenad efter lunch har jag tänkt, och tror jag klarar av att ta med mig en av hundarna nu faktiskt.. skönt!!







gårdagens fika i köping, vansinnigt gott! kalorierna vill jag inte ens veta av! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0