Watch your step..


jag har ätit frukost. 3 koppar kaffe. igår kväll umgicks jag m dom små tjockisarna marre & jack (lille t:na) vi var hemma hos jack och bakade lussebullar & drack nya starkvins glöggen '11 ! jag tyckte inte alls den smaka något speciellt?! as god, men som vanlig glögg alltid är.. vet inte om det finns fler '11 glögg? vi delade på en sån och sedan vanliga saft glöggen från blossa. jag älskar glögg! jack gjorde äggtoddy till oss också, hade aldrig druckit det tidigare men jag tyckte de fan va as gott! vi spelade jul musik, sjöng dansade & hade mjöl krig. as mysigt! jag vann bästa bull smaken, höhö. vi fick alla smaka på varandras bullar, utan att jag & marre visste vem som var vems. det resultera i att både jack & marre & jag (såklart) tyckte min var godast!! säger ju att jag är en jävel på att vinna ;) samma lika i lördgas på biljarden ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0