20 dagar.

sov en stund på eftermiddagen efter lunchen.. vaknade igen runt halv tre. laddade upp med en kopp kaffe innan jag mötte upp josse utanför henne. tog på mig pulsklocka & band. vi tog ett löp pass runt överskottbolaget. cirkus 4,5 kilometer. efter halva vägen kom jag på att jag glämt bort att sätta på klockan. looool. att jag alltid, ska glöma bort det?! weell.. vi körde på ändå. vi sprang förbi marre efter vägen.. när vi närma oss teknikbacken sakta vi ner. upp dit skulle vi. vilket jag faktiskt aldrig gjort. back-tränat! inte på det viset.. men fyfaaaan vad jobbigt det var! jag börja kuta på i ganska hög fart första biten.. men märkte ganska snabbt att det var väääldigt jobbigt. kämpade på vidare och hörde mig själv flåsa mera, kände att pulsen vart högre, och benen ville inte mer men jag kämpade vidare haha, ända till jag kände att det här går vekligen inte! det gick saktare och saktare.. tillslut var ja tvungen o stanna & min andning var inte alls den bästa! lät som jag hade astma typhaha, fattar inte varför jag inte prövat det förut?? haft hela sommaren på mig att träna mig upp för den backen. för fy tusan vad det kändes i rumpan!! hur som helst så var vi tvungna o stanna där undegär halva biten. tog igen lite andning och sen fortsatte vi upp.. vi lunkade ner sen.

följde med j hem till henneoch fick ett protein av henne som hon inte gillade, - men som jag älskar! one-whey choklad & hasselnöt. as snällt! men jag ska kirra en greja hon ska få av mig ;-)

efter löp passet fick jag bak sug.. eftersom det är kanel bullens dag idag.. vart alltså äppel kakor som var as goda i min mening! M kom upp och smakade, även N var här och tog en kaka. fick godkänt av båda!

till kvällsmat vart det kesogratäng. också as gott.. ska nog prova att göra någonslags med köttfärs i nångång.. och med taco krydda.. mmm det kan nog bli bra!

efter maten, så gjorde jag egna protein bars, man får inte vara en finsmakare. inte tro att det smakar som en jordgubbschoklad kaka från marabou. inte alls på samma nivå om man säger så.  men dom finner mig i smaken åtminstone. nu ska jag och nisse fortsätta titta på outsider! haha jag tror ja faller i taket vilka jäkla dårar det finns till folk, ursäkta mig! men herregud!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0