2012.

jag sitter hemma med en kaka mörk choklad. och tänker framtid. det är vääldigt mycket i min hjärna just nu, och det är speciellt "1" del.. som tar störst plats just nu. så fort jag slumrar till i soffan, eller går & tom-tänker, eller som jag helst pratar om & som jag tänker på när jag öppnat ögonen från nattsömnen och inser att det bara var en dröm, och att jag inte har "dedär" just nu.. det är det jag sitter på nätet och läser om och tittar på och nöter in allt som kan tänkas nötas in i en hjärna.. det är det .. som kommer göra 2012 till ett höjdar år. det är det som jag har längtat efter i 10 hela år! helt sjukt låter det.. men när jag var 12 bestämde jag mig. jag & min jämnåriga moster bestämde oss att det skulle vi ha, och det skulle vi uppleva & det skulle göra oss hela. snart är det verklighet och jag kan knappt fatta! det kan låta fjantigt i andras ögon & öron. men ni förstår inte. + det är ett grymt stort & spännande kapitel för mig. en dröm. jag sitter och tänker på hur det kommer förändra mig som människa, om det kommer att göra det?  lite kommer det antagligen att göra det.. men jag kan inte låta bli att tänka hur mycket. eller? vill sluta tänka på det men det är fan svårt, jag blir nog dum i huvudet snart. tiden går så sakta!! ja.. och trummorna går väl snart om det på stan, om inte så gör de det snart. ska försöka koppla bort det nu och titta lite på teve.. mysa med dogsen. jobb imorn! ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0