30 minuter/ en halvtimme



vaknade halv sju imorse, as pigg!  det tog mig dock en 30 minuter att komma upp från sängen. låg hjälplös i sängen mitt i mörkret haha, hemtjänst på deltid? finns det? skulle gärna vilja ha det isåfall! efter mycket om & men, kämpade jag mig upp och tog några smärtstillande piller. min svart jobbare (hemtjänst fr en trappa ner) kom upp 10 minuter efter jag kommit upp, fick frukost, och hundarna vart rastade & även dom fick sin frukost. nu sitter jag i soffan och är inne på min andra kopp kaffe. jag undrar hur mycket kaffe jag kommer få i mig dom här kommande dagarna när jag inte har så mycket att göra? pimpla kaffe & glo film blir nya hiten! på tal om ingenting.. så är det potatisens dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0