en dag kvar, till jag kan säga "imorgon, äntligen!"


har under fm stått på crossen 50 minuter på citygym. i vanlig ordning bestod det utav 30 minuters 2:2 intervaller. efter 30 svettiga & hårda minuter bytte jag program till wight loss. 4:4 minuters intervaller på nivå 4 som lägst och nivå 10 som högst om jag inte minns fel. och det är tuuungt mina vänner, fyfaan vad de köttar! inte nog med att det var ett tungt och svettigt pass så var det dessutom på tom mage. vilket såklart gör det ännu tyngre emot vad det skulle ha varit. kände liksom att det var slut på kolhydraterna. att det ska vara sån skillnad! phuuue!! avslutningsvis körde jag 2 set mage på pilates boll, och sedan en övning där man hänger i fötterna.. och gör cirklar med överkroppen...  as nice, gööör sååå ont i magen!! bah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0