hemligt uppdrag. -check!


ja dagen har varit lång, och än är den inte slut! idag har jag blivit en del lyckligare i mitt liv. fyfaaasen va bra det kommer bli! känner lyckorus, och jag känner mig värre än en 4-åring på julafton allvarligt talat!!

jag och mamma kunde inte hålla oss ifrån mellisen så de åt vi upp redan efter en timme på tåget, nomnomnom. lätt kvarg mini keso quinoa & havregryn solrosfrön & pumpa frön, pauluns superflingor äpple & kanel, blåbär & hallon... MUMS säger jag bara! vi klev av på centralen i sthlm och åkte tunnelbana till söder..  )(&#¤&/(="@=("¤#("=@%/9 .................. & efter några timmar senare åkte vi tillbaka in till centrum där vi mötte upp bruuushan. han smet ifrån bygget och tog en fika med oss på waynes coffe. jag köpte mig en grönsaks & frukt smoothie. aas god! kimpa.. tog givetvis den största bullen ;-) /(kv bocken - kvarters bocken) jag & mamma strosade sen en stund på stan innan vi tog tåget hem. åt ett äpple på vägen hem i tåget.. så gissa om jag var något hungrig när vi anlänge arboga igen?! en frukost ca 5 på morgonen.. mellis på tåget runt 8 snoret... + 1 äpple runt 13 tiden. gooosh.. det känder verkligen som om mag säcken höll på & äta upp sig själv. s.j.u.k.t jäkla hungrig! så nu har jag fått i mig 2 tunnbröd rullar m mini keso & kalkon i + en kaffe. nu ska jag snart promenera upp till actic & möta upp mikaela för lite skvaller om dagen &  konditionspass!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0