...ibland glömmer jag. -jag är fri som en fågel!

måndagen går mot sitt slut. fasen min värk börjar försvinna nu! känns helt otroligt, har endast tagit x- antal alvedon idag! mycket skönt att slippa de starka pillrerna! har även gått en liten promnad idag, ca 2km. men det tog sin tid, brukar vanligen ta ca 20 min.. ikväll tog det 40 minuter. hee he he. annars.. så ser dagarna ut som "vanligt"... jag har tittat på filmen "romper stomper" , lånade av jacken & marren. jag har aldrig sett den tidigare men jag tyckte den var bra bra!

jag tatuerade mig när ja var 15 år tror jag ev 16 (?), nere i visby på gotland. trodde aldrig jag skulle få se han, tatueraren nå mer men ikväll var han med på halv åtta hos mig! haha, palten. va häpen jag blev. innan för murarna, längst in i en svea butik har, eller hade han åtminstone ett litet rum, där han höll till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0