If I were a boy..


..tillbaka i soffan med en kopp kaffe ligger jag som en klubbad säl. både aktiv träning & iform tidningarna dimpte ner i brevinkastet.. -har jag något guutt och läsa på ikväll. vart en längre trip i köping än vad det var tänkt men det var trevligt. mätt efter lunchen rullade jag in till h&m och hittade en mysdress. a purple. ass mysig! känner mig så avspänd idag, så himla lugn. det känns skönt, skönt att vara ledig & att ta vara på tiden. och att veta att tiden snart är kommen. my twins!!!!

Kommentarer
Postat av: Jakob

Tja! Du skickade ett meddelande till mig på FB i april (!), som jag inte har sett förrän igår...hahah

Men checka in meddelandet på FB och svara!



Mvh lic. PT haha

2011-10-21 @ 18:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0