Keep the good work flowin'


jag sov i soffan i natt, hade tron om att det skulle vara enklare att ta sig upp på mornarna... men det vette tusan om det var de? fast det var ioförsig skönare att ligga i soffan & ha teven på, istället för ligga i sängen i mörktet bara... fyfaan vad min mage är svullen alltså! tror aldrig jag sett min mage så stor som den är nu, jag går ju lite med kutad rygg men även när jag försöker sträcka upp mig så är det ju en riktigt stor bulle där alltså haha! hård diet efter dom här 2 veckorna ;-) nu ska jag ta & göra lite frukost..  & ska försöka sätta på Avatar till det - den stoppades av någon anledning igår när jag tittade....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0