Mätt? -Yapp!

ligger i soffan och gäääspar. näst sista arbetspasset på ca två veckor gör jag ikväll. skulle hellre legat hemma och sovit faktiskt haha, tröttmössa..  regnet ger sig inte. hade tagit mig en prom m hundarna.... om det inte hade varit för ..... wellwell. jag slapp hojja i rusket.. jag & marre åkte i svarta pärlan till citygym istället. vi tränade 4 övningar axlar m 5 set på två övnigar & 4 på dom andra två.... vid dom 2 sista övningarna varvade vi med ett set mage på pilates bollen... mellan varje axel-set... om ni förstår vad jag försöker skriva.. är ganska dålig på att förklara saker.. efter axel & mag passet ställde vi oss på crossen & körde 2:2 intervaller i 30 minuter. assss skoent!! jag kötta nog på mest jag bara kunde.. svettigt värre!

vi tog oss till affärn & jag köpte på mig 3 kilo kvarg, det går åt som det vore smör... ju! så nu har jag fixat iordning så att en stor bunke m 1,5 kg kvarg står redo i kylen att bara slevas upp & käkas. hiehiehie. smaksatte hela röran m äppl & päron funlight. perfekt frukost/mellanmål & kvällsmål ju.. eller som det är för mig nu för tiden.. öven till lunch & middag, haha! det är ju så gott... ♥
för övrigt så är bilden tagen i somras någon gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0