Not too cool!



min dröm, blir mina mardrömmar på nätterna numer. det är så jäkla jobbigt att inte kunna tänka klart, på nuet. gud, låt mig få måndag nu!

gym - styrka & kondition? -check!

det gör ont i hand flatorna på mig.. glömde gymhandskarna hemma idag. vart ett biceps & mag pass på citygym idag. 5 övningar biceps.. med 4*12 på varje. vi gick sen in i lilla rummet och körde mage, stationsvis. "super-set". crunches på pilates boll vs plankan. ena stod i plankan-läge medans den andra gör 25 reps på bollen. sen bytte vi.. och avslutade sedan på mattan, och gjorde "cyklandes crunches" 4*30. och ja, det total mördade magen.. vi avslutade med 25 minuter intervaller på crossen, 2:2.... och nu siiter jag hemma och har mummsat i mig en skål kvarg, banan + kanel & pauluns müsli... ikväll jobbar jag mitt sista arbetspass på 2 ½ vecka. det inleds med APT - arbetsplatsträff. underbara arbetskamrater är något jag har! helt klart bäst! ba' så nivet

Kommentarer
Postat av: Elina

Loooking goooood tjejer :) kämpaaa pååå!!!

2011-10-20 @ 20:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0