rotfrukilatorn.


är hemma på timmar, och har precis ätit mat. guess what? rotgrönsaker såklart, muuums. såkallad "super mat" - som är kalori snåla & bra för olika saker i kroppen. att dom kan göra någon nytta i kroppen gör dom bara ännu godare.

igår kväll på actic vart det löpbandet i 30 minuter. 3 olika magövningar, 3 rygg övningar & sen en axel övning. -ett litet blandat pass. har ju bara kört kondition & förbränning hela veckan.. phuuuu kommer sakna de :( ska köra hårt som fan nästa vecka, både styrka & konditionen ska brännas! haha, vi tog ett varv i spåret efter det, 2 kilometas i för de mesta backe.

och idag startar hälsoveckan i arboga. och det var bestämt att jag och sonja skulle springa hälsoloppet på 5 km. dels för att bidra med pengen till ungdomarna och dels för att det var en kul grej. sista loppet för i år som jag då ev skulle ha sprungit dessutom. som inte var planerat från början. bah, men det vart som sagt inte av. och det var mitt fel jag som läste fel. tråkigt som tusan men men.. tog mig ett varv runt öob med hundarna när jag slutade första passet. jag lekte mig igenom det mer eller mindre.. oprovicerad fartlek skulle jag ju kunna säga? haha, skönt som fan.. kuta till en stolpe, & löpte en, kuta en, löpte en.. men vet fasen inte hur många stolpar? men gutt var de... 4,5 km gjorda för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0