söndag 30 oktober.

och så är denna helg snart över! vid den här tiden för en vecka sen var jag alldeles över spänd. och längtade då, efter morgon dagen. det vill säga måndagen 24 oktober.

mina dagar den senaste veckan har sett i princip likadana ut. börjar tröttna rätt rejält! bah, "snart, tillbaka till det normala, snart!" idag har jag vart till eskilstuna med ingla. shoppade lite smått & gott, åt gott & fika gott! och en sak smartare har jag blivit, koors vad dyrt det är med "riktiga" bh:ar! samma pris grupp som man kan få en jacka för! hahaa jajaa... har precis ätit en skål m mini keso & kvarg + pauluns super flingor & solrosfrön, m massa kanel & fun light apear. mumsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0