spännflata?

har varit på citygym m marielle & moa idag. fast jag körde mitt egna race väl inne på gymmet. lite drygt att träna 3 st huvuden på samma muskel grupp & övningar. bästa enligt mig är själv eller 2 styckna så man kan peppa varandra. rygg stod på schemat idag! mesta dels över & mitten ryggen. men fick även med länden i slutet av passet också.. fasen de känns bättre & bättre för varje gång jag kör rygg. choklad-hazzel nöts protein vart det på slutet av passet hade dock  i lite för lite vattnet. det är bland det godaste proetin jag har smakat! one-whey. från fitnessguru. men man måste ha typ 100ml mer vatten än vad det står att man ska ha för det är ganska sött annars. men mums!!

va ska jag kalla mig själv & mina vänner när vi går och spänner oss? spännbögar låter inte passande... spännflata kan vara ett alternativ, eller?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0