sweat baby


haaapss. jag har kommit in i någon period där jag alltid går hungrig. jämt & ständigt.. förbränner bra antar jag.

jag vaknade med lite hals ont idag - pga kv rundan igår. jagvillinteblisjuknu!!

imorse åt jag bara halva utav den ½ portion gröt jag gjorde iordning. kände mig lite stressad samtidigt som jag kände mig lagom mätt för att sen bli mätt på en kopp kaffe. plocka ihop mina grejer och sen gick jag ner till grannen och tog mig en kopp kaffe. vi gick sen till citygym & mötte upp m 2 the oa. de körde på styrka medans jag ställde mig & svettades på crosstrainern. 35 minuter intervaller. avslutade passet med 3 set mage. tog med mig protein dryck till gymmet som vanligt, eftersom jag blir så hungrig. har kommit hem nu och har ätit lite mellis. kvarg + mini keso + fun light päron + pauluns superflingor fiberdinkel + solroskärnor + lite banan. hur smarrigt som helst! ska äta lunch runt 12-13 tiden.. hur ska jag orka gå hungrig så länge?! haha, idag & hädan efter ska jag gå efter mat & sov klocka. och inte små äta i mellan. + att jag har hängt på anna med "bröd-fri-vecka"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0