urfunktion.

imorse var jag inte särskilt hungrig när klockan ringde.. men eftersom jag och A skulle upp till actic & köra ett pass så ville jag ha liite i magen innan. vart en skål m osötad soja mjölk m pauluns superflingor fiber dinkel gryn m kanel! huuur gott som helst! som när man var liten - mjölk & sötade cornflakes! mmmmh! vi hojjade upp till actic tillsammans och begav oss på löpbandet först. uppvärmning i 10 minuter. sen gick vi in i lilla rummet & körde lite biceos & triceps. men kände verkligen av att jag inte åt någon redig frukost. vart alldels tom i hjärnan.. heeelt ur funktion. jag kan inte träna ordentligt utan frukost i magen alltså, att jag inte lär mig de få gångerna jag funderar på att skippa det..  väl hemma så åt jag frukost nr 2. det var en halv dl gröt m hallon & mini keso + jordgubbs protein. mums!

&&& nu på em/kv laddade jag om på nytt med lite mini keso + fun light päron + 10 mandlar för att sen åka med min manliga vän M till spåret för att ta oss ett varv! och jäklar vad duktig han har blivit! huur impad som helst!! första gången i somras vi sprang hade han inte sprungit på flera år, och klara knappt halva. idag, sprang han hela!! oj vad imponerad jag vart!! as duktig! det blir fan hela sthlm marathon i vår ;-) vi använd min puls klocka & band på honom idag och vi tog oss runt på 17 minuter nästan exakt! & han brände massa kalorier hehehe...

nu har jag mummsat i min en onyttig rätt.. som jag gjorde liiiite nyttigare. stekt soja korv m stuade makaroner. men stuvningen gjorde jag utav mini mjölk & soja mjölk... + soja mjöl & liiiite rågsikt. och en vitkåls sallad. det vart as bra! halv åtta hos mig går på teven nu så jag ska avrunda det här..






Förra veckans träning


Måndag
45 minuter löpning

Tisdag
20 minuter löpning + Axlar

Onsdag
25 minuter löpning, 1h intervaller på crosstrainer + Rygg

Torsdag
Ben & rumpa

Fredag
Bröst

Lördag
Vila

Söndag
Vila

lite halv knepig tränings vecka men dom är väl bra dom också.. bra att lägga upp hur jag har tränat. får lite mer press på det viset heeh heehe eh he.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0