vanilla baby.

startade den här dagens morgon som många andra dagar, vaknar pigg, rastar dogsen, äter en halv portion mixgröt m olika gryn & frön, går ner till grannen, dricker en kopp kaffe & sedan prom till citygym. och jag följde strömmens alla andra dagars gympass... det vart crossen. men det var tungt idag, mer psykiskt. fick peppa mig själv hela tiden att fortsätta att försöka öka tempot hela tiden.. jag slutförde mina 30 minuter men inte alls i samma tempo & glädje som vanligt. provade sedan på en ny magövning, väldigt intressan en och den ska jag prova på nästa pass också..

det vart en promenad runt överskott med mikaela och mina dogs, efter det gjorde jag dagens middag. vart nötfärsbiffar m vitlöksrostade rotfrukter & stekta champinjoner och vitkålssallad + mini keso. hur gott som helst, och hur kalorie snålt som helst! me like like like.

använde mig utav 5%ig nötfärs, 3 msk kruskakli & 1 msk krossade linfrön, 2 äggvitor, 2 msk sojamjöl & ½ gullök. kryddade m chili flakes, chili krydda & cayenne krydda..  rotgrönsakerna hackade jag i ca 2 cm bitar, ringla över lite oliv olja & två pressade vitlökar. svampen stekte jag bara vanligt och vitkålsalladen bestod bara av.. vitkålssallad. la på en klick mini keso mitt på allt.






någon timme efter middagen & cyklade jag upp till actic och tog mig 40 minuter löpning. aaaas nice! nu har jag dushat och krypit upp i soffan med en skål kvarg blandning, en hård macka & en kopp the. nu är dt robinson och sedan blir det en tidig nattning, imorgon ska jag upp riiiiktigt tidigt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0