N-er-gy!

jag jobbade till 15 idag.. och stannade på ica på hem vägen för en massa kvarg köp! jag & J tog oss ett löp pass runt överskott idag med. men med dryga halva biten i intervaller eller typ en tredje del? heehheh..  med ren chansning.. kuta vi 15 sekunder.. lunka 10. as nice! tråkigt bara att vi hade mot vind & massa spöregn som piskade i ansiktet just under intervallrna! det vart ju något.. jobbigare! jaaja träning;-) rundan brände 248 kalorier, as nöjd! dushade och åt lite käk, soja körv & pasta. hör & häpna jag har faasen ätit pasta nu 2 gånger sen halv maran!! woow.. en ny mat hit? na skulle inte tro det men det är behändigt och laga.. heheheh.

 laddade om på nytt och hojjade upp till actic nu på kvälls kvisten, runt 19 snoret... (?) vart 30 minuters gång på löpbandet, tänkte jag skulle gå in mina "nya" skor.. så jag ev kan löpa i dom nån gång... sen vart det ett ben pass. ett måttligt pass.. körde tungt på benpressen men mindre tungt på baksida lår.. har sån träningvärk av allt löpande hit & dit.. tror tekninbacken gjorde sitt i baklåren igår..  nu har dushat igen, och suttit i soffan och myst framför robinson m en skål kvarg med, fullkornsdinkel, solrosfrön, havregryn psyfullium frön, linfrön, kokos flingor, hallon & ½ skopa one whey jordgubb & vitchoklad protein. äääsa gott & äääsa bra kvällsmål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0