I ain't gonna be just a face in the crowd.


har preciiis kommit hem från m. vi har ätit glass & polka strössel så här på lördags eftermiddagen, gotti!

under förmiddagen var jag med john till brottningen. de ska ha en vuxen med sig alla barn att utföra träningen med, -där kom min uppgift in. trodde inte att det skulle vara så jobbigt som det faktiskt var. fick till och med upp flåset efter allt lek & stoj.. 1h höll det på. varav 45 min vi var aktiva, vilade & åt frukt sista kvarten. det var roligt! hoppas jag får följa med fler gånger heheheh... laddade upp med en brak-lördags-frukost! jag älskar tidiga utvilade mornar med brak frukostar!!


var hem och åt en liten banan & en kopp kaffe  och cyklade upp till actic efter det. vart 25 minuter på löpbandet & 3 olika magövningar. ett lördagspass. ska nog börja köra mer styrkeövningar nu.. mer styrka och mindre löpning tror jag. det är inte så många tränings dagar kvar för mig på ett bra tag, så det gäller väl att utnyttja dom väl.. men när jag kommer igång igen efter det så blir det nog mer styrka än löpning. 3 arbetspass kvar / 5 dagar & 8 timmar kvar.  blir som sagt påmind om det hela tiden vad jag än gör. weeeelll, om jag tänker tillbaka så kändes det som jag spikade beslutet igår. tiden går för fort!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0