underlöven.

sagt och gjort, gjorde en lunch på sojafärs vitlök & gullök, champinjoner & trattkantareller, chilli & kvarg stekte allt och fyllde sen 2 paprika halvor med färsen. de fick stå i ugnen ca 10 min på 150 grader. cyklade sedan upp till actic, ett super lätt bröst pass, ett hårt mag pass & en avrundning på löpbandet, rask gång på nivår 7 med lutningen på nivå 4.5. däckade sen hemma i soffan i någon timme på em. var såå trött!

det vart hemma gjord pizza på kvällskvisten. hur gott som helst faktiskt... ½ tomatsås burken, pepparsalami, färska champinjoner, körsbärstomater, oliver, rödlök, vitlök, feta ost & ruccola. men jag blir så sjukt törstig av de.. hade tänkt göra en fruktsallad nu under kvällen men vette tusan om jag orkar det, dricker mig mer och mer mätt på vattnet....




har nu på kvällskvisten suttit och läst massa fakta om allt om kost & näring. Mat- & näringstabller, vatten, energibehov & energiförbrukning, kolhydrater, fett, proteiner, enzymer, hormoner, vitaminer, mineraler, antioxidanter, syra/bas balansen & ph-värde och fibrer! bahh nu är jag trött i skallen och lägger läsandet på hyllan för ikväll. men intressant är det faktiskt..





Förra veckans träning

Måndag
3 km löpning + biceps & triceps

Tisdag
Crosstrainer 35 minuter + mage + 4,5 km löpning + uppförsbacke träning

Onsdag
4,5 km löpning + rygg

Torsdag
4,5km löpning m, intervall + ben & 30 min pw

Fredag
Vila

Lördag
25 min löpning + mage 4,5km pw

Söndag
30 min crosstraine intervaller + bröst

små fis pass jag gör m löpningen varje dag.. ska öka på det i veckan.. måste ju passa på m löpningen medans jag kan!! here we go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0