When she fits right down in my shoes.

 

vart bjuden på en kopp kaffe hos grannen imorse, vilket ledde sen till ett gympass på citygym. 5 övningar tric & 30 minuter 2:2 intervaller på crossen. mitt sista pass. nu är det vilo dagar lördag + söndag. och sjukskrivningsdagar därefter. 14 st. bah! :-) efter gymmet tog vi oss till affären & till marielles farmor på en kopp fika. när vi ändå var på stan gick vi in på smink affären också och köpte oss färgbehandling till ögon fransar & bryn. så det ägnade vi oss åt när vi kom hem.. första gången jag gör något sådant hemma. vart väl ganska bra.. men blir ändå bättre hos en professionell. men jag var tvungen att göra något åt det, för jag tänker inte gå i stan i sthlm på måndag helt utan smink, det innebär: utan ögonbryn. iochmed att jag har så ljusa strån annars.. men nu så. nu har jag färg på dom åtminstind så nu är jag fit fot fight!

 

nu ska jag snart ta mig till köping, luncha & inköp av en ny mysdress. ciaooooo

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0