20x2

vaknade halv åtta imorse alldeles utvilad & kände mig pigg. men tröttheten hann ikapp mig lagom till lunch tiden och jag sov en stund i soffan med atlas & amber i famnen. var fortfarande lika trött & dåsig. & har fortfarande ingen fantasi eller motivation, inspiration av att laga ihop någon maträtt. så den här dagen har också bara betsått utav mackor..  efter 4 mini baugetter mellan lunch/middag.. så tog jag mig själv i kragen och försökte göra nånting bra utav dagen, det är linte likt mig att bara sitta inne äta fett och sova.. (något fel måste de va) så jag tog med mig hundarna ut till gräsplan vid gäddgårds skolan och dom fick springa lite lösa, vi gick sen halva öob rundan, tog en kaffe hemma.. och nån stans hitta jag glädjen och energin av att ut o röra på mig mer.. så efter kaffet så tog jag med mig enzo på en till liten, runda. skönt att ha uträttat nånting idag(!!) 
rökeriet går bra inte rökt nånting sen onsdags. ger jag mig fan på något så fixar jag det! ;-) heehheh.. finns inget annat!!  jag åt huuur mycket godis som helt hela torsdagen & hela fredagen och att inte tala om fredags kvällen!!! men jag visste, jag visste att det skulle bli så. och jag tillät det. hellre lägga på sig något hekto som jag sen kan träna bort än att röka!! kvällsmat 2 st fullkorns toast m en hel burk tonfisk & några skivor lök + en vitkåls sallad. + ett glas iskallt vatten. för övrigt; lösgodis ;-)


17 septemper är det dags för halv maran! 14 oktober är mitt livs  drömdag!!! 2 saker som just nu står vääldigt nära hjärtat och bara längtar till dom 2 dagarna just nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0