axlar.

just mumsat i mig en magnum caramel & nuts. kände av grupp-trycket då john joel & linn skulle ha en varsin daim strut.. så jäkla god den är. men den är på ynka 52 g..fast typ 175 kalorier (!!) tur jag stod på löp bandet imorse och brände ca 230 kalorier, phuueee!

det vart 22 minuter på löpbandet, 6 minuter rask gång och resten löpte jag på olika nivåer. från 9,5-13. det kändes i vaderna mn faktiskt, inte lika mycket som det gjorde igår. efter det vart det ett axel pass. 5 olika övningar varav 2 utav dom var i maskin. sen hojjade jag hem på en dusch.. för att sen åka med mamma john joel och linn till överskottsbolaget för diverse hygien produkter. nu ska jag snart ta och göra lite lunch, det ekar i kistan på mig.. bliiiir... äggröra. enkelt smidigt & gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0