eko i kistan.


halloj! sitter och tittar på idol och hungrig. har vart hungrig heela em & kv! fast jag ätit..

imorse på gymmt vart det bröst & biceps pass. vart ett tungt & braa arm pass, fick fasen upp pump ganska snabbt, hehe hehe. bröst vart det där imot ett lite lättare pass. avslutade med sneda "vanliga" crunches. gick till marielle på en kopp kaffe runt 13 tiden, och efter den gick och handla lite på asplunds. jag fyllde på skafferiet med lite "fågel-mat" som min mamma så fint kallar det. lite produkter från risenta.. & jag hittade stora burkarna med mini keso i affärn idag! har inte hittat dom i kyldisken på hur länge som helst så vart fasen över lycklig när jag fick syn på dom och tog 3 styckna!

väl hemma, vart jag så sjukt sugen på att röra på mig mer, jag ville faaan ut! ut och springa, jag ville få hjärtat att pumpa massor, att flåsa som en kossa & få svetten att spruta som att det ser ut som man har dushat!! meeen, jag hade ju min värk i bena.... what to do?? jag smörjde in (hela) bena med voltaren, och på med löpar brallorna. och tog med mig dogsen på en öob runda (ca 4,5km). okej, det gick inte så fort som jag ville, och som jag brukar. men jag fick åtminstone röra på mig, och med, -utan värk! jag vart sugen på att få löpa ute, i spåret igen! kände av värken i baksida lår & vader i ner förs backar.. annars gick det fint! & nu känner jag att jag måste göra något åt hungern..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0