ett svettigt söndags pass.


har dammat & skurat hela lägenheten idag. så nu myser jag finfint hemma m lite tända ljus & en linfrö macka toast. as gott.

gym passet på city gym gick huur bra som helst. riktigt nöjd! körde 2 minuters intervaller på crosstrainern lägsta vs högsta nivån. där stod jag i 45 minuter vilket gav 520 brända kalorier. efter de körde jag 5 olika övningar mage. stretcha efter crosstrainern för ovanlighetens skull.. har blivit så sjukt stel. blir stel på en gång efter bara en promenad nu för tiden.. så måste komma ihåg o stretcha mera.. nu kollar jag på reprisen på ensam mamma.. om tre kvart blir det gustafsson 3 trappor el va det hette.... nu ska jag ta mig en till toast.....

 cepe tomaten som fanns på jobbet :-)

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0