fredags frukost.

06.20 vaknade jag, och tog upp mina små valp bebisar i sängen för lite mys. dom blir så himla glada när vi vart ifrån varandra heela långa netten, heheh. aww va de pussas & myser på mornarna! &.. busiga..

dagens frukost vart 50/50 a-fil och lätt kvarg, toppat med kanel, halv tinade blåbär & pauluns müsli - blåbär & vanilj. (utan tillsatser & socker). kvarg mixen ligger redan i magen, och ska snart hugga in på en lingon grova special m kalkon & en kopp kaffe.

igår kväll innan kvälls passet tog jag två kapslar för uthållighet & 1 supercap extreme. klockan kan ha vart runt 19,40 tiden.. jag tänkte inte så mycket mer på de.. men när jag väl skulle sova, kunde jag det?! klart jag inte kunde.. låg hur pigg som helst ett bra tag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0