go & gla


sitter och tar mig en kopp kaffe, och en bit kexchoklad! gymmet imorse, gick fint! löpte på bandet 20 minuter på nivå 11. sen gick jag in i lilla rummet och körde 5 övningar axlar...

en nyttigare variant på falukorv i ugn. hehehe.. jag skämdes ihjäl när jag la upp falukorven på bandet till kassörskan, jag, köper inte sånt. haha, löjligt att jag kände så.. men kan inte komma ifrån det. ville knappt lägga det i min korg! hahahh... men weell... så gjorde jag ju iallafall det..

ugnsfalukorv med mos.. skårade korven & la den i formen. hackade lök, tomat och blomkål & la i. tog en tacosås burk och hällde över blandat m en burk mini keso & en skvätt vatten. en klick kesella & en klick senap. och potatismoset gjorde jag bara av att mosa potatisen med en skvätt osockrad sojamjölk & psufyllium frön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0