I love gröt!


Jag har kommit in i rutinen att vakna av mig själv runt 6-7 snoret om mornarna igen. vilket känns så himla skönt, är så mycket piggare hela dagen!! frukost imorse,

¤ bovete flingor
¤ dinkel gryn
¤ havre gryn
¤ linfrön
¤ psufylliumfrön

toppade gröten med goji bär & osockrad sojamjölk. goji bär är fan aas bra bär! GOJIBÄR IS THA SHIIT ;)

~ 6 ggr mer betakaroten än i morötter
~ bästa medicinen för ögonen
~ det enda livmedlet hittils som stimulerar produktionen av mänskligt tillväxthormon
~ komplett proetin källa
~ innehåller 18 aminosyror
~ rikligt med vitaminer, a-vitamin, b1. b2 & b6 vitamin, c-vitamin samt e-vitamin
~ viktiga fettsyror beta-sitosterol som anses sänka koesterolhalten & motverka prostata förstoring.
~ mkr hög andel antioxidanter, 100 ggr mer än blåbär, som räknar som en mycket bra källa till antioxidanter.





gympasset igår förmiddag, gick kalas bra! löpte 15 minuter på 3 olika nivår. starta på 10, sedan 11 & sist 12. 5 minuter på varje nivå. sen körde jag 6 olika övningar rygg. fick nig med hela ryggen tror jag, och igår kändes det riktigt bra i ryggen! och kunde maxa på många utav övningarna, var as kul! på em gick jag & mikaela ö&b rundan i rask takt.

nu ska jag ta mig en kopp kaffe, mysa med alla hundar & sedan blir det att hojja upp till actic i regnet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0