"i took a walk around the world to night"

jag slog upp ögonen klockan 7, och planerade att vara på gymmet klockan 8. gick ut med hundarna och gav dom frukost, fixade iordning gröt till mig och fastnade lite vid datorn. läsandes i alla träningsbloggar.. sen råkade jag ta en linfrö smörgås.. med bregott och kalkon 3%.. vilket jag har väääldigt svårt att sluta äta haha. fyfan, grymt gott! jag älskar mackor!! det är verkligen min största last tror jag.. kan inte sluta äta. kan knappt inte hålla mig att öppna en påse bröd om jag har det hemma. därför jag egentligen inte brukar köpa hem det haha! jaajaa.. ska ta en macka till sen är det tänkt att jag ska hojja till gymmet. och få mig en dos endorfiner ;-) hoppas på en stark jäkel idag!

fick hörlurarna nedan på posten igår, as nöjd!


Kommentarer
Postat av: anna

va sjkjutton, jag var på gymmet prick 8 idag. det var jag och alla pensionärer :)

2011-09-27 @ 10:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0