kondition & uthållighet.

var inte nå hungrig imorse när jag vaknade så det vart en kopp kaffe & en special lingon grova med kalkon. 2-3 koppar kaffe till senare cyklade jag upp till actic och löpte 55 minuter. varav 5 minuter upp värmning & 10 minuter nedvarvning. as skönt! avslutade passet med 3 st olika magövningar med 3 set på varje - hängande crunches,omvända crunches & sidböj m viktskiva. cyklade hem och åt lunch, pasta & kassler. pasta, hela veckan ska jag pasta ladda. har bott i min lägenhet nu ungefär 1 år. och jag har inte kokat pasta en endaste gång, till idag. åch ska göra det heela veckan. hehe he. på lördag smäller det! äntligen kommer jag & anna stå på startlinjen, och tillslut också ha gjort vårt, - i halv marathon sthlm. shit! n-e-r-v-ö-s!! haha är i såå jäkla dålig form!! har haft sån jäkla prestations ångest och har inte och kan fortfarande inte ta mig ut i spåret.. har små sprungit på löp bandet i ca 2 veckor. idag var det längsta jag löpt på väääldigt länge,  mmm, hur ska detta gå?!

pasta, det smakar inget speciellt? så fattar verkligen inte varför folk har så svårt tycke att göra sig av med det i sin vardags mat?

runt 17 tiden mötte jag upp marielle och vi gick till city gym och tog ett crosstrainer intervalls pass på 30 minuter. och idag när jag klev in på gymmet så fick jag någon bra känsla, kan inte förklara det men det var en härlig känsla helt enkelt. något gjorde så jag kände mig.. typ "hemma känsla" och något som rusa genom kroppen som när man är ny kär? haha nej jag kan verkligen inte förklara men något jätte bra var det!

nu på kvälls kvisten har jag bjudit över denice på en kopp kaffe, och ätit gröt som kvälls mål -

¤ dinkelgryn
¤ bovete flingor
¤ liiite havregryn
¤ psyfylliumfrön
¤ linfrön
¤ hallon och mango (+ liiite jordgubbsprotein)
¤ mini keso



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0