let it rain.

jag sitter i soffan, och det är fortfarande mörkt i lägenhet bara för att det är dåligt väder ute. hör hut dt regnar.. dt gör nog både stella & enzo också för ingen av dom har gått upp från sina sängar.. jag fick just en tanke. jag tänkte att jag skulle vara generös mot kroppen och för en gångs skull dra ut på en morgon promenad före frukost. skönt och komma hem och motionerat & äta bra frukost liksom, pch att det regna skulle inte stoppa mig. finns inga dåliga väder? .... meeeeen sen kom jag ju på att jag har så ont i benen så det går inte haha, jaajaa. fan jag som ville. tränings värk i bak & fram sida lår + vader. skönt som fasen att värken ur knä skålarna iallafall gårr bort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0