los mariscos.


just nu sitter jag och äter lösgodis.. fast jag inte är sugen på det och + att jag är protppmätt redan! trycker bit eftr bit, och kaninte sluta. snart sprängs jag..

atlas flyttade idag, han vart arboga bo han också. nu är det vi, vi den gamla familjen igen. jag stella & enzo. faktiskt ganska skönt, fast det kommer vara tomt nu i början. åkte hur som helst upp och tränade på actic med anna på em. löpbandet + rask gång 10 min. sen körde jag baksida lår rumpa & benpress. maxade på benpressen idag! var uppe på den vikten för ca ett år sen men körde bara ca 3 st då. idag gjorde jag 10 st! wooow! det måste ju tack vare allt godis jag äter på helgerna nu för tiden? skämtosido. det måste vara löpningen. kan inte hitta något bättre svar, det måste vara en fördl iallafall! bena låter man ju aldrig riktigt vila eftersom man alltid använder dom.. avslutade med ca 5 minuter trapp maskinen. känns på lite, tycker den känns & är lite svår. men det är väl ovana. ska försöka vänja mig vid den mer, den är bra!

nu i kväll har jag varit i 4 vänner goda sällskap! kräftor & räkor + tillbehör! alkohol fritt för min del. mycket trevligt har det varit, bilder kommer. trrro mig ;-)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0