morgonbus & morgonmys

vaknade 06,30 imorse. tog upp mina små bebisar i sängen och myste lite innan jag gick upp.. gav alla 5 dogs mat.. gick ut. och sedan till min älskade gröt! dagens gröt vart en :

¤ dinkel gryn
¤ bovete flingor
¤ havregryn
¤ blåbär &  hallon
¤ jordgubbsprotein

as gott! hade ca 30 g protein i gröten. och fyller upp ett halv-deciliters mått som vanligt med alla gryn.






igår förstod jag på riktigt att valparna ska flytta ifrån mig.. usch va sorgligt. jag kände hur tårarna höll på att komma. jag kommer ju bli jätte ledsen, mina små valpar!! atlas - huuuur gullig som helst, älskar att pussas & mysa. han kan busa & va knäpp också men största sidan är nog hans puss-sida. amber - den valpen som har mest mod, är framfusig. snäll & är typ "stora syster" till dom andra valparna. det är hon som busar med "pappa enzo". hon ligger för övrigt i min famn o sover nu.:) aw... och så har vi lilla auqila - den minsta i kullen, mest busig tror jag också, hon kan vara lite kaxig men sen kan hon vända snabbt och bli lite rädd. hon har också sin jätte härliga mys-sida.. possinosspossposss.. böhööö, tråkigt att dom ska lämna mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0