over and out!

det är onsdag och jag har varit ledig från jobbet. jag vaknade halv 7 imorse och gick en kortis till promenad med hundarna. (det vill säga, runt 2 hus) så dom fick göra sig en morgon pink. var inte någe hungrig imorse men jag tryckte i mig en hel portion gröt för de.. 50/50 havregryn & dinkel flingor + ½ banan & massa kanel m soja mjölk. as gott! vid halv nio mötte jag upp anna och vi bilade till spåret. hade med mig både puls klockan & puls bandet men glömde givetvis bort att sätte igång det i tid... cirkus 130 kalorier brända på första varvet, och andra varvet gick vi. mitt fel,- är så rädd att skada bena mer än att det gör gottt för mig när det värker i dom. jaaja, jag hoppas dom blir till de normala snart & att det inte stupar ännu mer nerför.. jag åkte hem och gjorde protein banan pannkakor.. och dom vart as goda! har tyvärr ingen bild på dom.. men jag gick ner till M och dela med mig & det var uppskattat. hon tyckte också, dom var skeeta goda!! ;-)

jag la mig i soffan och vilade cirkus en timme, för jag hade tvätt tid runt 13 tiden. och har äntligen tvättat mina soffkläder - det behövdes! la en lax file i ugnen och åt den ihop med en bunt ruccola & kvarg. sen laddade jag om till ett gym pass med M citygym. vart crosstrainer intervaller 1 timme för mig. och fyfasiken sicket svettigt pass! det ska gudarna veta! brände ca 750 kalorier. asssss nice! nuuu är jag hemma, och ska faktiskt ladda om till ett nytt gym pass he he he he.. uppe på actic m min chompiiiiis A. tror bestämt vi skulle köra rygg? sicken förbränning heeela dagen jag fått! det gillar jag skarpt, -då jag tänkt att lägga träningen på hyllan ett tag under nov-dec.. tro det eller ej.. eventuellet ännu längre.. vi får se när tiden är kommen så att siga! men men.. det bådar gott!! ja nu ska jag fortsätta med mitt taggelitagg tagg! en kopp kaffe protein shake & ½ äpple så är jag fit for fight igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0