pasta?

hungrrrrig! har ätit en portion pasta & kassler. (igen) vet inte hur jag ska komprimera en pasta rätt?? haha. är hur som helst fortfarand hungrig. åt mig mätt, men efter ca 20 min kom hungrn igen :-) hur myckt pasta ska/kan man äta egentligen?!

imorse vart det en frukost på 50/50 a-fil & 0,01% kvarg. med egen gjord müsli m bla goji & solrosfrön. efter dryga timmen åkte jag och anna upp till actic och spran på löpis. 10 min gång upprävmingen och sedan 30 minuter löp intrvaller. lite stretching på det så var vi klara. håller på och tvättar så ska strax springa ner & ut i blås vädret!! blir till att ta en power nap efter tvätten så jag är laddad på nytt till ett gym pass m marielle i m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0