pip, gnäll & skäll.

fy bövelen vad vad valparna är morgon pigga! det har kommit fram mer o mer fär varje dag som gått. - att dom blir mer busiga speciellt påmornarna tycker jag. nu lever dom sjö rövare! såg nyss min dörr matta åka förbi in till sovrummet? haha, sööötisar! & idag var dom hungriga som vargar efter uppblött foder. alltid roligare & ge det när dom e sugna på det. piiiiiip.

vaknade as pigg jag med idag, för en gångs skull! har varit så jäkla trött hela veckan.. men idag känner jag mig riktigt utvilad. vaknade as hungrig, sitter och knaprar på min andra hårda vecka. vill inte 'ta någon större frukost nu för jag ska ta med davon gröt till jobb-frukosten.  har pauluns super juice hemma, typ röda vinbär/granat äpple. sjukt god!! nehe jag ska ta & plocka lite här hemma, och valp mysa lite..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0