söndag - bad medicin is what i need.

enzo väckte mig klockan åtta imorse, en halv dl gröt + en linfrö macka & kaffe till frukost. sen hade det vart meningen att jag skulle åka upp och dra några längder i bassängen med en av mina vänner i det manliga könet men det vart aldrig av så jag gick en ca 4 kilometers runda med dogzen istället. svängde även förbi mamma och hämtade min laddare! nu sitter jag hemma och laddar inför ett gympass istället. mini keso m kanel + äpplen ligger i min mage. och nu sitter jag med en kopp kaffe i handen och dunkar bon jovi! aktiv träning tidningen ligger uppslagen i soffan sen jag somnade i den igår kväll he he he.. läsa sig lite i den och sen dags att kila till gymmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0