tjock-fest!

jobbade till 16 idag, mamma kom och hämtade mig så min cykel står kvar på jobbet. blir till att gå till jobbet imorgon. tänkte eventuellt ta tillfället i akt och ta en löp tur, till.. jobbet. kankse? vi får se hur pigg jag är imorgon & hur viljan står sig.. både denice & emil har vart till mig idag medans jag jobbat. umgåtts med hundarna..  j

mikaela kom över runt 18-tiden. jag hade varma höst solen låg på, på balkongen. och det var så pass varmt så vi satt ute och åt. vi åt räkor på toast'ad bröd. istället för i en rost, så i en toast. josse kom över lagom till vi hade ätit klart & vi hjälptes åt med att skriva ceeve! och så har vi ätit gb päronsplitt/piggelin smak på glass, as god! och popcorn, och cola.. min mage är så svullen & full just nu!! dom har lämnat mig och jag sitter med en halv tom popcorn skål, ett tomt cola glas, och funderar på att ännu en gång fylla upp cola glaset.. medans ändå fångarna på fortet rullar på teven?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0